Äntligen..

..så har jag köpt en ny snowboard. Inte den som jag egentligen ville ha, inte heller den dyraste eller bästa men den duger. :) Snart tänker ja äta å efter de tror ja att de blir ti gå å sova en stund, e jätte trött eftersom jag bara sov 3 timmar i natt. Å i morgon, senast, måste jag börja packa inför lapplands resan. Hatar att packa, alltid glöms någonting hemma. Det kommer faktist att bli riktit roligt att slippa bort i några dagar. Fast det enda dåliga är att min hund Gant int slipper med. :( men men.. nu far ja hejjss!

Firefly Spoon Q



/Nathalie


Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Passa på att anmäla dig till min Dagens blogg, den avslutas klockan 00.00 :)

2011-01-07 @ 23:20:33
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0